poniedziałek, 1 stycznia 2018

Życzenia Noworoczne

Przełom roku to czas na podsumowanie tego, co się wydarzyło oraz dobry moment na snucie planów na przyszłość oraz formułowanie życzeń. Pozwalam więc sobie na małą, noworoczną refleksję.

Rok 2017 to tak naprawdę pierwszy cały rok, w którym regularnie publikowałem na niniejszym blogu swoje spostrzeżenia i propozycje. Nie było tego przesadnie dużo, ale 30 wpisów daje już obraz tego, czym zajmowałem się ostatnimi czasy. Gdy dodać do tego liczbę wszystkich wyświetleń przekraczającą 2000 oraz informację, że 3 najczęściej wyświetlane wpisy przekroczyły 100 odsłon rad jestem, że ktoś zagląda na blog poświęcony warsztatowi pracy nauczyciela.

Mam nadzieję, że podczas właśnie rozpoczynającego się roku znajdę dostatecznie dużo czasu i siły na dzielenie się z czytelnikami kolejnymi propozycjami. Liczę, że część z nich będzie konsekwencją faktu, że zostałem ambasadorem projektu phyphox i właśnie przed momentem zakończyłem tłumaczenie phyphox'a na język polski. Gdy tylko tłumaczenie zostanie zweryfikowane i zaimplementowane z pewnością będę o tym informował.

Życzę sobie i wszystkim czytelnikom, by w Roku 2018 znajdowali energię do wzbogacania warsztatu pracy i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami z innymi. A wszystko po to, by nasze lekcje były ciekawe, przynosiły korzyści naszym uczniom, a przede wszystkim pokazywały, że zgłębianie tajemnic otaczającego nas świata (FIZYKA!) jest fascynujące.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz